Hemma hos min pingla

Hej på er!
Fick bli lite mobilbloggning då jag inte orkat sätta på datorn (jättejobbigt jag vet) varken idag eller igår. En av anledningarna till det är att jag gymmade med Gustav, Emil och Oscar igår (eller ja, i förrgår då) och FY FAN. Jag skulle försöka göra samma övningar som Gustav, som är biffen själv, och ni kan ju tänka er hur det gick?! Körde jättemycket armar, och idag har jag jordens träningsvärk. Kunde knapp sminka mig i morse, haha!

Nu ligger jag i alla fall i Claras säng och väntar på att hon ska bli klar med färgning av ögonbryn... Sen ska jag sova, så extremt trött. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ninaaa

måste säga att jag älskar att du bloggar igen!!

2012-01-14 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0