Den 16 januari 2012

Hittade lite gamla bilder på mig och Clara från våran vecka i Luleå i somras, och minns tillbaka hur kul vi hade det. Den roligaste veckan på hela sommaren!


Har precis tittat lite på idrottsgalan och blev jätteglad när Hellner vann pris för bästa manliga! Har börjat tycka att han är rikitgt snygg!

Idag har i alla fall varit den roligaste skoldagen på länge, eftersom att vi fick dansa halva dagen! Eftersom jag går i nian så ska det ju vara bal sen i slutet och då behövde vi tydligen träna på det (och sen så finns det väl med som mål inom idrott?), så i tre timmar har jag dansat foxtrot, bugg och vals. Hur kul som helst var det!

Efter skolan så gick jag och Clara ett pass på friskis&svettis, dock så var det alldeles för lätt och så vi kör på ett hårdare imorgon.

 

Nu ska jag gå och lägga mig snart, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0