Höstmys

 

 

Nu har jag börjat erkänna för mig själv att sommaren är slut. Inga mer 20+ dagar (knappt 15+ snart...ångest), inget mer solande = hej spöke, inga mer sommarklänningar, tunna linnen eller shorts och plugg plugg plugg.

Det är ungefär så jag ser på hösten.

Men jag ska försöka vända på det och tänka på alla bra saker som kommer med hösten. Man kommer in i rutiner igen, man kan mysa med en fin kopp med något varmt i, löven blir mycket färgladare, och framförallt, det kommer in en massa nya snygga kläder i butikerna! Just nu är jag helt inne på en massa mysiga, tjocka, stickade och mjuka tröjor och de typsika "skogshuggar"-skjortorna. Jag-måste-ha.


Kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

Sv: Vad gullig du är! PUSS! <3

2011-09-12 @ 15:41:09
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0