Ett tag sen sist vi sågs

Jeansväst (armar avklippta) - Second hand | Ring - Primark | Earcuff - Style by Tyra

 

Hej mina vänner! Det var ett tag sen sist nu känner jag. Förlåt för det. Tycker ni är så gulliga när ni ändå fortsätter kika in och vissa som frågar om jag inte ska blogga snart igen. Gör mig glad!

Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag inte haft någonting speciellt att blogga om. Och jag har inte haft lust att komma på något heller. Men nu börjar det klia i fingrarna och kameran har legat orörd på tok för länge!

 

Under tiden jag har bloggat så har skolan börjat, jag har fått en vit iphone (min beeebiiis, tack världens bästa pappa!!), jag har slutat med fotbollen och jag har tonat håret mörkare. Inget mer värt att nämnas tror jag...

 

Nu ska jag ge mig ut på en runda. Puss!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej fina Fanny! Kolla in på min frågestund på bloggen och lämna gärna en fråga i kommetarsfältet ! :)

http://kronbergolivia.blogg.se/2011/september/fragestund.html#comment

2011-09-09 @ 15:22:13
URL: http://kronbergolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0