Inhandlat

Linnen - Monki // Shorts - Topshop // Bikini (ljusturkos) - Bikbok // Bikini - H&M


Detta var vad som inhandlades under trippen till Sthlm! Hade riktigt kul där, och han även med att träffa min kusin på en lunch där. Roligt :D

 

Måste bara berätta om dessa fantastiskt sköna shorts. Har aldrig provat ett par shorts som sitter så skönt. Världens strech och sitter perfekt! Kostade 400:- vilket jag tycker är lite för mycket för ett par kortkorta shorts, men det spelade ingen roll för det var ju sååå sköna! Rekomenderas!

 

Måste skynda mig nu, för jag ska iväg på match alldeles strax. Vi hörs senare! Puss♥


Kommentarer
Postat av: alva [sweetestmemories]

Kanonfina grejer du! :D

2011-05-16 @ 20:58:35
URL: http://sweetestmemories.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-19 @ 23:09:59
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0