Frågor och Svar

 

Svar: Jag tog mig en riktig funderare på det här, och det enda jag kom på som skulle vara mitt bästa köp någonsin var faktiskt min kära väska som jag använder som allt i allo väska: till skolan, på stan, om jag ska åka bort osv. Den är super snygg och jätte rymlig!

Jag köpte den i på Topshop i London, av märket Marc Bags. Kostade runt 500-lappen.

 

Svar: Jeans jackan köpte jag på sisters förra våren, så är inte säker på om den finns fortfarande. Kommer inte ihåg hur mycket den kostade, men jag tror omkring 300-500kr. Jag håller med om att den är sjukt snygg, och kommer använda den flitigt även denna vår/sommar!

Svar: Klockan kostade från början omkring 1600kr har jag för mig, men den var på rea när pappa köpte den åt mig och då kostade den 500kr. Riktigt kap alltså!

Svar: Sist jag mätte mig var jag ca 171 centimeter lång!

 

Det är jätte kul när ni ställer lite frågor och kommenterar, så fortsätt med det! :D

(Vet ej vad som hände med bildkvaliten på vissa utav bilderna...skumt)

 

 


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: ja då får du se :)

2011-03-26 @ 22:19:52
URL: http://littlebirdie.blogg.se/
Postat av: maja

Oj, fick du väskan så billigt? Då gjorde du ett riktigt kap där! Supersnygg!:)

2011-03-28 @ 00:10:17
URL: http://maja1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0