Glajjor

Lindex 79:- (Inte hundra på det)


Min vackra vän Linnea ville att jag skulle visa upp mina ganska så nya glajjor lite bättre, så då gör jag det!

Som ovan ser de alltså ut, och det är jätte sköna och snygga! Dock så tycker ju jag själv att jag ser ut som ett miffo i alla solglasögon, men det måste jag komma över!

 

Jag får också be om ursäkt att jag inte bloggat på de senatse två dagarna, men jag är fortfarande sjuk och har haft feber (inte idag, tack och lov), och då är det inte så kul att blogga... Men jag SKA bli frisk snart! Kommer missa en hel vecka av skolan, och det behövdes inte. Skit!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Känner mig äcklig...


Kommentarer
Postat av: clara

taskig kommentar! det vet du nog fröken solén! haha

2011-03-31 @ 20:50:18
URL: http://clarawiik.blogg.se/
Postat av: Linnea

Skitsnygga!

2011-03-31 @ 21:34:46
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0