Angelica Blick in my ♥

 

Alltså ni förstår inte hur mycket jag älskar den här tjejen! Hon är min modeguru numero uno!

Hon är snygg, smart, snäll och så har hon den helt fantastiska förmågan att sätta ihop underbara outfits. Hon är perfekt!

 

Här ovan ser ni lite smakprov på hur hon kan se ut. Fab eller hur? Jag smider faktisk hemliga planer på att ta reda på vart hon bor, smyga in när hon sover och ha med mig en stor svart soppåse (ni vet vad jag menar?) och PROPPA den med kläder. Om hon nu mot all förmodan skulle vakna och ser mig, så får jag väl hitta på något om att jag har blivit sinnessjuk för att jag äslar hennes stil så mycket. Eller så kan jag låtsas vakna, och säga att jag måste ha gått i sömnen, och be så hemskt mycket om ursäkt och springa där ifrån. Fort som satan!

 

Om ni inte redan följer hennes blogg, gör det och klicka HÄR!


Kommentarer
Postat av: HANNA

hon är grym!

2011-03-04 @ 17:18:57
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0