Lite tidsfördriv sådär

Har alltid gillat att läsa sådana här på andras bloggar. Tycker att man 'lär känna' den personen lite bättre då, så jag kör på en sådan jag också!

 

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Fanny

Smeknamn: Har typ inga, lilla sol eller solen kan jag dock få höra då och då!

Låt som när du är ledsen sörjer till: Har ingen speciell. Brukar inte sörja så mycket.

Beroende av: Mina vänner, får typ panik om jag inte har någon att prata med och dela med mig saker av!

Vad tror folk om dig: Ingen aning, snäll och glad kanske? Hoppas bra saker i alla fall :)

Stämmer det: Om det är bra så stämmer det såklart!

Vad får du oftast komplimanger för: Vet inte, mitt utseende tror jag.

Vad säger du för att imponera på någon: Beror väl på vilken person och i vilken situation.

Hur imponerar man på dig: Man är sig själv och bjuder på sig själv!

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna: Si

Brukar du skratta för dig själv: Haha, ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Du tänkte prata med dej, är du hemma ? :)

Var bor du: Gävle

Trivs du där: Jadå, gör jag väl. Känns lite litet ibland dock...

Äger du några converse: Yes

Brukar du bli för full: Nej

Är du allergisk mot något: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hej!

Antal timmar sömn inatt: omkring åtta kanske?

Brukar du komma i tid: Ja, eller kanske inte alltid, hehe.

När mår du bra: När jag får umgås med underbara människor och skratta!

Hur känner du dig nu: Trött och lite nedstämd och glad på samma gång.

Vanligaste färg på dina kläder: Oj, svår fråga.. Men jag använder jeans kläder ganska mycket, så blå då!

Vad tycker du om fötter: Dom är bra att ha när man ska gå :)

Vad saknar du: En fin person

Hade du en bra kväll igår: Jarå, helt ok men lite tråkig!

Favorit dryck på morgonen: Juice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt halv elva på skoldagar. På helger och lov så är det helt olika från dag till dag.

Är du blyg: Nej det skulle jag inte säga. I vissa situationer kanske.

Sysslar du med någon idrott: Ja, det gör jag.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.

Är du nöjd med ditt liv: Det är jag väl, fast det finns saker som kan bli bättre !

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: Umgås med mina vänner :D

Vad längtar du till: då jag blir ritkigt, riktigt lycklig.

Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, det har jag verkligen!

Hur gammal är du: 15 år

Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag nog.

Gröna eller röda äpplen: Båda, bara dom är hårda. Hatar mjuka äpplen!

Gillar du golf: HAHA (internt) nej.

Vilken tid gick du upp idag: Halv tio ungefär.

Är det okej att gråta: såklart!

När grät du senast: Ingen aning, måste varit ett tag sen faktiskt :)

Solar du ofta: Nej det gör jag inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: Nästan varje dag.

Senaste låt du hörde: Snälla bli min med Veronica Maggio. Min favoritlåt nu för övrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0