Tillbaka!

Älskar den här bilden! Älskar hur himlen möter havet och hur min bikini matchar in med det blå. Dock ser jag ju inte direkt ut som en Victoria´s Secret-modell, men som jag brukar säga, Vad ska man göra?


Är hemma nu efter en otroligt lugn och skön vecka på stranden i Grekland. Solat, badat och ätit, det är ungefär vad min vecka har bestått av. Man kunde haft det sämre tycker jag! Har också tagit någon outfit bild som jag slänger upp inom kort.

 

Just nu är jag väldigt trött på min design, header, typsnitt, ja allt! Så jag kommer nog att göra om lite här så smått, måste få in lite härlig färg tycker jag!


Kommentarer
Postat av: julia karström

grymt härlig bild, och härlig tjej! ;)

2011-06-06 @ 21:49:19
URL: http://julyas.blogg.se/
Postat av: Astrid

Jag vill och säkert fler som vill se fler bilder från Grekland! :D

2011-06-11 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0