Sweet as sugar

 

Tänkte inte på att ta kort på min outfit igår, men jag ville i alla fall att ni skulle få se min sockersöta kjol från Monki som jag köpte förra året. Hade ett vitt linne (som ni ser lite av på bilden, men det var en fläck på den såg jag, så den fick inte vara med så mycket) och en vit kofta till. Kände mig verkligen somrig, även om vädret inte riktig ville vara lika somrigt. Fick byta om till jeans senare på kvällen också...

 

Hade i alla fall en jätte trevlig midsommar med god mat och härligt sällskap! Det hoppas jag ni också hade! :)

 

Nu snörar jag på mig mina löpardojjor och beger mig ut på en skön runda tillsammans med världens bästa Veronica i lurarna!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv:

Taack sötnos!♥

2011-06-26 @ 12:23:59
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0