Jag vet nästan inget om dig, du vet nästan inget om mig

 

Lite kass outfitbild känner jag, men det var det som hanns med idag! Min nya fina klänning kommer från Bikbok, och är en alldeles perfekt vardagsklänning enlig mig! Jeansjackan är köpt på Sisters förra året och klockan kommer från Ur&Penn.

 

Idag vaknade jag upp hos världens bästa Clara och drog mig sedan ner mot stan och mötte upp Oliwia och Nina, satt och åt jordgubbar och njöt av att det faktiskt var fint väder idag! Sen åkte jag och Oliwia till Valbo och jag köpte världens finaste klänning (visar imorgon). Sen åkte jag efter mycket krångel med busskort och bussar hem, och tog en löprunda med Bella. Härligt som satan! :)

 

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: fannybernkertalfredsson

Färgat håret? :)

2011-06-25 @ 18:52:52
URL: http://onetwomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0