Uppsala

 

Igår morse tog jag, Clara och Linnéa tåget tio i åtta (detta tidiga tåg kostade bara 70 kr!!!) till Uppsala, och var där hela dagen och gick runt i butiker och fikade (två gånger, hehe).

 

Det som ni ser på bilderna är vad jag fick med mig hem. Ett linne från Weekday (Cheap Monday), En svart klänning (Den sista som fanns kvar på rea, och det var en xs. För er som undrar, Ja, Clara fick hjälpa mig att dra av den med all den kraft hon hade...) från Bik Bok, En super cool, ganska lång, tröja från Monki och ett par awesome trosor från New Yorker.

Haha, asså de är så klockrena!

 

Nu ska jag städa mitt rum, och sen ska jag fota lite med Clara, så vi hörs sen!


Kommentarer
Postat av: CLARIIIII :D

SHAKE YOUR BOOTY! FYFAN VAD RUULIGT DET VAR, MÅSTE GÖRAS OM!

OM NÅGRA TIMMAR FYLLER DUU, GRATTIS I FÖRSKOTT VÄRLDENS BÄSTA FANNYY!

Förresten, kan du logga in på msn och skicka bilderna ? jag är på G! hehe :)

2011-01-05 @ 19:11:47
Postat av: klara

snygga köp! grattis på födelsedagen förresten (:

2011-01-06 @ 13:47:45
URL: http://blix.webblogg.se/
Postat av: lovisa (brevvän)

kom du till uppsala utan att sms.a mig:( asså vi måste träffas, de va fan evigheter sen! :)<3



puss o kram lovisa)

2011-01-11 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0