It´s my birthday, it´s my birthday

Kvällen igår spenderades med min kära vänner, och vi hade jätte kul!

Tack så mycket för presenterna (visar dem senare)!

 

Innan jag kom till restaurangen så hade Clara varit där och beställt så att jag skulle få en drink med ett tomtebloss och att det spelades happy birthday i högtalarna medans alla i restaurangen apploderade. Det var skit pinsamt och jag blev nog en aaaning röd i ansiktet. Men det var jätte kul och jag blev  super glad!! TACK!

Sen åkte vi hem till mig och kollade på film.

 

Mysig kvälll!


Kommentarer
Postat av: Clara

Sv: BUSS FANNY BUSS! Grymt ruuligt hade vii!

Ses i morron, ring när tidnigarna är fääärdig såldaaa! :D

2011-01-07 @ 22:45:45
URL: http://clarawiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0