BIKBOKBIKBOKBIKBOKBIKBOK

Bikbok är helt klart min favorite store just nu (Maria Montazami moment)! Förut hittade jag aldrig någonting där, men nu hittar jag ALLTID något. Farligt värre....
Jag vill också meddela att bodyn redan är införskaffad!
'
Idag är det sjätte sjuk-dagen i rad. ÅH VAD JAG HATAR ATT VARA SJUK!!! Nu har har jag ont i örat också, så jag har säkert öroninflammation med min tur!  Jag som skulle börja min prao idag på City Gross bageri...
'
Så idag blir det väl en tråkig dag som alla andra.... Ha det bra, och hoppas att ni mår bättre än mig! ♥

Kommentarer
Postat av: jennifer

Riktigt härlig blogg att läsa! :)

2011-02-11 @ 01:06:03
URL: http://bbodinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0