Ni är mitt allt, mitt liv ♥

 

Gårdagen spenderades med mina bästa vänner och vi skrattade, åt god mat, skrämdes, åt popcorn, cyklade och sov i ett båthus. Frös som --- hela natten, men fanns inte så mycket att göra åt!

 

Idag så har jag inte gjort något jätte speciellt, men framåt kvällen så gick jag och några underbara från mitt lag på ett friskis-pass i Boulognern och det var så jäkla kul! Och skönt att träna!!

 

Nu ska jag snart gå och lägga mig... Just det, jag såg att  statistiken börjar höjas nu, jätte kul! Blir så glad då :D 
Kommentera gärna, kom gärna med förslag om vad jag ska blogga om, och ställ gärna en fråga om du har en! Kram♥


Kommentarer
Postat av: Oliwia

Jag älskar dig Solis!! <3

2011-08-12 @ 15:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0