Den här stunden är i resten av mitt liv.

Body - BikBok | Shorts - Topshop | Ringar - Guldfynd


Jag började dagen med att ta mig en löprunda med Bella och sen fortsatte jag träningen hemma med styrka framför MTV. Fixade mig, åt och drog ner på stan, där jag träffade världens bästa Oliwia (som jag inte träffat på mer än en vecka så jag höll på dö utav längtan!!!!).

Vi gick runt lite och satte oss sedan på Coffe House nårga timmar för fika och prat om livet. Efter det så skulle vi någonstans, men det slutade med att vi gick tillbaka till caféet och åt middag. Haha!

Sen kollade vi in lite Amerikanskfotbolls-spelande killar, dansade på gatan, frös och sjöng. Sen mötte vi upp Emil och hade det allmänt trevligt. En superdag helt enkelt! ♥ 




Kommentarer
Postat av: Hanna!!!

så jäääää**la fiiiiiiin!!! love u <3

2011-08-14 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0