1 vecka i Luleå

 

Godmorgon alla underbara! Jag har bestämt mig för att fortsätta blogga, och inte stänga ner bloggen. Det är alldeles för roligt!

 

En vecka (måndag till måndag) har jag spenderat i Luleå hos min mormor och morfar tillsammans med världens bästa Clara, mamma, min morbror och mina små kusiner. Mormor och morfar bor i en mysig by som heter Måttsund två mil utanför Luleå, så himla skönt och lugnt där.

 

Veckan har bestått av 18 timmars åkande av bil, fotbollspel, lek, bad, sol, mat, bärplock, festival, Håkan Hellström, Daniel Adams-Ray. sång, dans, hoppande, roliga människor, shopping, glass, skratt, give-me-five och mycket mycket mer. Tack för att du ville följa med Clara och göra den här veckan till en vecka att minnas! ♥

 

Lägg också märke till den sista bilden. Vilken tycker ni var finast, vänster eller höger? Själv tycker jag lätt att det är höger som är finast!!!



Kommentarer
Postat av: udani

Alltså, hur fan får man till en sån där min Fanny! Helt galet vad snygg du är på sista bilden, vill du gifta dig med mig?<3

2011-08-09 @ 13:20:20
URL: http://udanipettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0