Weekend shopping

 

I lördags så var det ju så otroligt fint väder, så jag och mina kusiner (som var här från sthlm hela helgen) åkte ner på stan, och besökte för första gången Erikshjälpen, en jätte stor second hand affär på Brynäs.

Kan verkligen rekomenderas! Vi hittade bl.a en MASSA snygga jackor, men alla kunde ju förstås inte följa med hem...

Billigt är det där också! Köpte jeansjackan för hundra riksdaler och jeansskojrtan (som jag klippte av ärmarna på) för trettiofem riksdaler. Jag köpte också ett par höga jeans, som jag ska gör om till shorts, för femtio riksdaler. Hur billigt?!?! Mycket bättre än Myrornas inne i stan, där det är mycket dyrare + att det luktar gammalt där inne och kläderna luktar gammla fast man tvättat dem. Erikshjälpen ska jag lätt göra ett återbesök till!

 

Shortsen köpte jag på H&M för runt 200-lappen!


Kommentarer
Postat av: fannybernkert

Dem där sista shortsen, är inte de lika som mina, fast mina är beiga?

2011-04-18 @ 22:55:53
URL: http://onetwomuch.blogg.se/
Postat av: Linnéa Boström

Snyggt!

2011-04-18 @ 23:25:52
URL: http://liinneabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0