Snygga bikinis från H&M

 

Om precis en månad så är jag och mamma i Grekland vid den här tiden. Gaah, längtar!

Börjar i alla fall fundera på bikinis, och vet av erfarenhet att man måste vara ute i god tid om man ska vara säker på att man får i rätt storlek osv. Den röda har jag faktiskt redan köpt för någon månad sedan, fast dock inte underdelen (täcker ju fasiken inte ens halva arslet...), och de andra funderar jag på att köpa. I alla fall en utav dem! Ska till Stockholm om ungefär två veckor kasnke, för att gå på ett informationsmöte om språkresan som jag ska åka på i sommar, och då kanske jag hinner prova lite bikinis också, eftersom att ingen utav de här finns i Gävle, vad jag sett.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0