Nöff

 

Såhär snygg kan man vara om man heter Solén i efternamn! Det ni....

 

I fredags var det begravning för min Farfar♥, och det var så vackert. Allting toppades med att det var en man som spelade så underbart fint på trumpet. Det kanske inte låter att alls passa in på en begravning, men det var så fint! Efter åt så spenderades tiden med familjen. Min söta kusin och jag visar ju också upp hur otroligt snygga man kan vara på denna bilden ovan!

 

I lördags så var det en heldag med mitt älskade lag som får en att skratta hela tiden. Vi hade lite genomgångar av säsongen, och hur vi skulle träna och ha för mål osv. Sen hade vi ett par underbart roliga lekar och tävlingar och alla blev helt galna nästan (okej, jag blev det i alla fall.... Jag gjorde en lapdance, var Martin Stenmark, och blev tvungen att slicka på en toalettsits. Bland annat! Haha). Så jävla kul! Kvällen slutade med att jag höll på att gå och lägga mig med ihop växta ögonbryn och mustasch (läs: kajalpenna), men en lagkamrat påminde mig om att det nästan va svårt ens se på mig. Haha!

Vaknade upp med alla underbara och käkade lite frukost, och sen så fortsatte dagen tills vi åkte hem. Älskar er tejejer!♥


Nu ska jag sova. Puss puss!


Kommentarer
Postat av: ESTHER

Haha!! Sjukt härlig du fanny :D

2011-04-04 @ 19:53:48
URL: http://eeesther.blogg.se/
Postat av: udani

Sjukt sexy bild bruden, we love you too!:D<3

2011-04-04 @ 20:08:46
URL: http://udanipettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0