White as snow...

T-shirt - Gina Tricot

Jeans - Gina Tricot

Ringar - Six

 

Jag har tänkt på en sak. Jag har nästan bara ringar från Six och Primark. Ändå har jag ett x antal. Fast det kanske är för att jag fick/köpte många samtidigt? Smart Fanny.

 

Sen har jag tänkt på en annan sak. Jag har ofta på mig saker från Gina, men jag har inte handlat där sen i somras...

Fast de har faktiskt snygga kläder, bara det att alla har sådana kläder och då blir det inte lika kul...

 

Kul för er att veta, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Andra bilden - fyfan vad vacker!

2010-11-29 @ 00:22:24
URL: http://lsundling.blogg.se/
Postat av: Sara

Fi-i-i-i-i-i-i-i-i-i-i-inuuus!!! :'O <3

2010-11-29 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0