WANTED

H&M

 

Det här skulle verkligen inte sitta fel just nu. Och jag bara Älskar de där skorna. To die for. Så snygga.

Men när ska jag använda dom? Aldrig. Ja, det var just det...

 

Allt är som sagt från H&M, som jag har börjat gilla mer och mer. Hittade aldrig någonting där förut, men nu kan jag knappt gå in i butiken utan att ha en lång lista på saker jag vill ha, haha.

 

Älskar deras "Let´s party" kollektion. Båda klänningarna och skorna är därifrån. Sen finns det en super snygg lång klänning där ifrån också. Värt att ta en titt på!

 

 

(förlåt för dålig uppdatering. Måste skylla på berget av prov och läxor på mitt skrivbord.)


Kommentarer
Postat av: L I N D A [ personlig foto blogg ]

Den svarta/hudfärgade klänningen har jag! :D

2010-11-17 @ 21:40:36
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0