Brons

STYLE BY TYRA

 

De här halsbanden tycker jag om grymt mycket !

Jag älskar att det ser lite så där smått slitet ut, och jag tycker motiven är så fina.

Den lilla ugglan är så otroligt söt, och jag har alltid velat ha en liten ugglekompis, men har inte hittat någon perfekt. Kanske den här är the one? Vi får se.

 

Den andra är jag dock ganska totalt såld på. Jag älskar vingar!

Tror nog att jag kanske tar och klickar hem den, om jag inte hittar något finare i helgen då jag tänkte spendera lite pengar på stan.

 

Om ni inte har kollat in Style By Tyra, så gör det nu!! Det finns så otroligt fina smycken där, och jag skulle nog tamefan kunna köpa alltihop, om plånboken tillät.



 

 


Kommentarer
Postat av: helen - skönhetsbloggen

Så snygga halsband :)

2010-11-21 @ 21:40:33
URL: http://hiilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0