As my colors fade out, you watch me bleed

Har varit en lugn dag idag. Men det kunde verkligen behövas efter fys-passet igår. Men jag har inte lika mycket träningsvärk som förra gången i alla fall!

 

Efter skolan så traskade jag och Clara hem till henne, snackade och drack smoothie.

 

Sen skulle jag tillbaka till skolan för jag skulle göra ett prov som jag inte gjort. Då kommer jag ju såklart för sent, och det var en skiva man skulle lyssna på till provet och de andra hade redan börjat så då fick jag inte göra provet. KUL. Då fick jag stå ute och frysa i stället, medans jag väntade på skjuts.

 

Sen var det gitarrlektion, och vi (vi är 3 st i min grupp) fick reda på att vi ska uppträda på någon slags jazz sak.

Så, då var den 18 Februari inbokat! Haha

 

Nu ska jag inte tråka ut er något mer, utan knalla i väg till soffan och titta på Grey´s Anatomy.

Kram


Kommentarer
Postat av: Denise c':

Blue Monkey, vad är det för jävla namn på en jazzlåt egentligen? xD fast å andra sidan lyssnar jah inte på sånt :o

Lol, hade glömt att det var 18 februari, men jag lär typ skriva upp xD

Btw, gillar bloggen! Ganska mysigt med färgerna, bilderna och så allt att läsa då c:

2010-11-27 @ 23:54:45
URL: http://toxicfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0